Ontgeling d66: Groen logo contributie-brief en 'vergroende' zoekmachine D66-site

Steven Rieder Steven at RIEDER.NL
Sun Dec 16 23:38:10 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 16 dec 2007, om 23:01 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:
> Ik, eerder,
>
> Steven Rieder <Steven at RIEDER.NL>,
>
> ...de wens is de vader van de gedachte...?

Je moest de stapels eens zien die nog op het D66-kantoor liggen...

> Nu je toch reageert: ik zie dat ook het JD-logo veranderd is... De
> Zons-
> verduistering staat er nog steeds, dat wel, maar nu staat er ook een
> Gele
> paal die ik vooralsnog minder kan plaatsen...  [plaag, plaag]

Als ik het me goed herinner staat die paal ergens in Nijmegen, waar
precies weet ik niet meer. Overbodig te schrijven dat dat slechts de
banner is, niet het logo.

Steven