[Fwd: RE: [Fwd: D66 leeft op...]]

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Dec 13 01:53:52 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geachte heer Doto, Anti,

Dat mag ik nu van je, dat je het gewoon voorlegt aan onze leider en onze
ultrademocraat (zie de biografie over Mao voor nadere uitleg van deze term!)
Pechtold. Maar als iemand de Indogermaanse stammen van liber en libra al
door elkaar haalt onder verwijzing van anglosaxiaanse termen als library
(waar de stomme e van liber is gesneuveld voor het met accent gevolgde
achtervoegsel), lijkt me dat verspilde moeite. Bij Wodan!

Groet,

Tjerk