D66 leeft op...

Wed Dec 12 21:56:48 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>Marc, Ik heb even de vrijheid genomen om Pechtold te mailen over jouw
>bewering dat hij afstand zou hebben genomen van het Liberalisme.
>Helaas.... hij vindt dit onzin.

 Feit is dat hij dat tot 2 maal toe in Het Buitenhof zei (er wordt niet
 ontkent dat hij dit daar gezegd heeft - Bert Bakker ontkende het hier
 maar de wens was mogelijk de vader van de gedachte).

>Je zal het dus met een gelovige als D66 chef moeten doen. Illusie armer?

 Nu je het zegt: da's inderdaad niet zo mooi.

 Leuke is weer wel dat je dat...
>astrologie zelf naar 'the dogs' helpen
 ...van mij hebt geforward.   :-)

 Elke Vrijmetselaar weet welke grap ik hier maak. Ik heb dat hier nog niet
 gepost maar het refereert naar de sterrenbeelden Grote en Kleine Hond
 waarbij de Grote Hond in Egypte het sterrenbeeld van T(h)oth was (Mercu-
 rius) en de Kleine Hond was Horus. In Egypte waren dat geen honden maar een
 baviaan en een krokodil, trouwens. En in Griekenland bestond het sterren-
 beeld Kleine Hond niet (de underdog werd verdonkeremaand).
 Sirius is de hoofdster van het sterrenbeeld de Grote Hond - voor Vrijmet-
 selaars staat Sirius dus in Mercurius (het sterrenbeeld, niet de planeet).

 Da's van belang want volgens gekke Blavatsky heeft men 'telepatisch contact
 met de bewoners van Sirius'. Ik mail dat binnenkort nog wel eens (wie vast
 zelf wil zoeken: zoek naar de 'white lodge' of 'greate white brotherhood'
 - of kijk naar de Twin Peaks DVDs want daar komt het allemaal in voor - ook
 dat gezeur over honden). Dit verklaart waarom Voltaire bezoek van Sirius
 had en waar meneer Hitler (liet zich Wolf noemen omdat hij dacht dat hij
 Mercurius was en had Tibetanen in dienst om contact met Sirius te onder-
 houden) zoal mee bezig was.

 Wees er op voorbereid op dat je *heel rare dingen* zal vinden...    :-(