Ben Bot blijft erbij: aanval op Irak was een vergissing

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Dec 9 07:45:24 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Dat dit zo is gegaan hadden we natuurlijk wel kunnen raden. De
reacties van Verhagen en Van Baalen zijn trouwens ook typerend. Om de
democratie te redden mogen we wel eens aan een cordon sanitair om het
CDA (en de Van Baalens in de VVD) gaan denken. Als signaal natuurlijk,
want principieel ben ik daar uiteraard tegen. Maar het wordt wel eens
tijd provocerend duidelijk te maken waar de werkelijk ondemocratische
politici van Nederland gehuisvest zijn. Dus Pechtold, vergeet de
bliksemafleider Wilders, en richt je op de machthebbers, daar hebben
we veel meer last van.

Groeten,
Mark Giebels