Klimaatdeskundigen Bali-top onder de loupe

Fri Dec 7 18:01:56 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Bijvoorbeeld: Omdat ik op een foto sta met een driehoek ben ik
>vrijmetselaar en zou ik behoren tot geel D66, terwijl aantoonbaar
>is dat ik vaak tegen ideeen van wat jij geel-d66 noemt geageerd heb.

 Maar zo ging het niet.

 Ik krijg door waar Geel D66 mee bezig is, poog wat meer boven water
 te krijgen en jij zegt daarop dat zulks aantoont dat *ik* Vrijmetse-
 laar ben (hetgeen een rare bewering is) waarna ik kijk wie dat zegt
 en een driehoek (piramide) achter je zie en daar een kwinkslag over
 maak...

 Meer is er wat mij betreft niet voorgevallen, hoor. Als jij tegen
 Geel D66 bent, staan we aan dezelfde kant. Maar je levert geen op-
 bouwende kritiek (zoals degenen die dat libra-liber gedoe van de week
 bestreden, weer wel deden - dat ging net over mij maar over het onder-
 werp).

 Ik heb nogal de neiging om naar de bronnen van beweringen te zoeken.
 Vandaar dat ik degenen die op de klimaatsite van de NRC stonden, eens
 natrok. Het verbaast me niet in het minst dat degenen die vergaande
 uitspraken over het klimaat doen, niet thuis zijn in de meteorologie.
 Van een journalist en een Kamerlid mag men dat niet verwachten maar
 van wie zich als 'wetenschapper' aandient, wel.