Groene, Paarse en Gele periode van D66: De Kybalion

Wed Aug 29 23:15:53 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ref: Alles over dit dossier staat op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL> schreef eerder,
>Niks mysterieus dus....

 Steven Rieder <Steven at RIEDER.NL> daarop,
>Dat lijkt mij een goede samenvatting van alle onzin die Dr MAF hier de
>laatste tijd zit te verspreiden.

 Ik heb slechts de Gele code van Mercurius gebroken, meer niet. Het is
 niet mijn onzin maar de jouwe - jij loopt hier immers achteraan, niet
 ik. Ik vind dit *abjecte* flauwekul. Geen wonder dat D66 het loodje legt
 - waar kan het anders toe leiden ?

 Gisteren heb ik ontdekt dat een groot deel van de gekte waarop ik ben
 gestuit reeds in 1912 door drie onbekende Vrijmetselaars (?) is opge-
 schreven in een idioot boek dat de titel draagt 'De Kybalion'.
 Dit boek, dat in occulte kringen nogal populair schijnt te zijn, staat
 integraal op Internet,
    http://www.gutenberg.org/files/14209/14209.txt
    http://www.hermetics.org/pdf/kybalion.pdf
 en kan aangeschaft worden bij amazon.com,
    http://www.amazon.com/Kybalion-Hermetic-Philosophy-Ancient-Greece/dp/0911662251
 illustrerende dat ik niet degene ben die iets heeft bedacht maar dat ik
 slechts doorhad wat anderen pakweg een eeuw geleden hebben opgeschreven
 en momenteel in de praktijk brengen - waaronder in D66.

 Probleem is dat men het eerst moet begrijpen voordat men naar dit soort
 flauwekul kan zoeken (het is immers geheime kennis). Daarom gaat het zo
 langzaam. Maar het is me aardig gelukt, al zeg ik het zelf.

 Ik maakte hier overigens al een opmerking over de zonsverduistering *voor-
 dat* een foto daarvan bij die homoboottocht in de krant stond en voordat
 ik doorhad dat er op de website van de JD een zonsverduistering staat.
 En Mark Giebels zag eerder dan ik het verband tussen Mercurius en Opschud-
 ding...

 Mijn vraag aan jou, Steven: waarom loop *jij* hier achteraan ?

 Marc Fluks, Amsterdam