Groene, Paarse en Gele periode van D66: Na66

Mon Aug 27 18:05:26 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Nu moet je niet steeds verkeerde conclusies trekken over internet, je
>ropet dat plaatjes bewust geblokkeerd zijn, maar je linkt naar het
>internet-archief.

 Want dan ziet men het meteen. Wie naar de JD-site surft, ziet immers
 de plaatjes. Dan komt men er niet op dat er qua archivering iets vreemds
 met die plaatjes aan de hand is.

>Ik heb als webdesigner/hoster wat ervaring met de d66 mensen en
>die zouden volgens mij nog niet eens weten hoe ze dat zouden moeten doen....

 Getuige,
    http://web.archive.org/web/20060221023700/www.na66.nl/robots.txt
    http://www.jongedemocraten.nl/robots.txt
 weet men dat wel...

 Wie een robot-file aanmaakt, weet precies wat'ie tegenhoudt. Het is heel
 raar om wel de plaatjes en niet de tekst tegen te houden. Welk doel kan
 daarmee gediend zijn ?