Groene, Paarse en Gele periode van D66: Na66

Mon Aug 27 17:29:28 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  * Na66 was een Vlegelclub die ook iets wilde. Hun website is alweer een
>    jaar of wat opgeheven, vandaar dat ik op de home page van dit dossier,
>       http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
>    een linkje gezet naar de (nog niet opgezegde) website van deze club in
>    het Internet archief. Kan men de zaak nog gewoon lezen en bekijken (wel
>    in tekst-formaat want de plaatjes zijn *exact dezelfde wijze doelbe-
>    wust geblokkeerd* als op de JD-site,

Nu moet je niet steeds verkeerde conclusies trekken over internet, je
ropet dat plaatjes bewust geblokkeerd zijn, maar je linkt naar het
internet-archief. Ik vermoed dat deze site de plaatjes niet toont om
bandbreedte te sparen. Hoeveel servers denk je dat nodig zijn om alle
sites op het internet met plaatjes te bewaren?

Ik heb niets met na66, maar van bewust manipuleren is mijn inziens geen
sprake. Ik heb als webdesigner/hoster wat ervaring met de d66 mensen en
die zouden volgens mij nog niet eens weten hoe ze dat zouden moeten doen....

Groet,
Joris