Opgave (Groene, Paarse en Gele periode van D66): Zoek de alchimie van 'Duurzaamheid'

Sat Aug 25 21:54:26 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Morgen ga ik met jullie yin-yangen met een van de begrippen waardoor D66
naar de klote is gegaan: 'Duurzaamheid'. Degenen die het leuk vinden zich
eens te bekwamen in de alchimie die verantwoordelijk zij voor de ondergang
van onze partij kunnen zich voorbereiden...

Opgave: Zoek in het kader van de Duurzaamheid' het verband tussen het Ene,
het Eeuwige en de Nobelprijs. Wie God een hak weet te zetten, krijgt een
punt extra. Wie de piramide ziet, twee punten.

Tip 1: Begin jij James Bond.
Tip 2: Kijk wie er meer dan 1 Nobelprijs heeft gehad.
Tip 3: Wees geen moment bezig met politiek, energie en milieu. Want dat
       heeft uiteraard *helemaal niets* met het onderwerp uitstaande.

Morgen tegen 12'en post ik de alchimie naar de lijst... Kan men kijken
of men de opgave goed heeft weten uit te werken. Jonge Democraten zijn
van deelname uitgesloten want die kennen de alchimie al.

Marc Fluks, Amsterdam