Operatie rooie veren: Liberale furie binnen PvdA terugdringen

Thu Aug 23 09:36:18 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>Als we Marc moeten geloven zijn de liberalen geel van kleur...

 ...sociaal-liberalen...

 Echte liberalen kiezen immers voor Indigo-blauw (Sirius, ook dat staat
 voor de Duivel). Sociaal-liberalen hebben een afkeer van Hemelsblauw
 (gewoon blauw) want dat staat voor de Hemel.

 Je hoeft mij niet te geloven hoor... maar sociaal-liberalen komen toch
 *zelf* aanzetten met Geel (en niet ik) ? Ik beweer slechts dat ik (wel
 wat laat) ben gaan doorzien waarom het juist *Geel* is: Geel refereert
 naar Mercurius.

 Google maar eens naar plaatjes over Hermes,
    http://images.google.nl/images?&q=hermes
 dan zie je dat Geel de *dominante* kleur is. Dit gaat tot op het belache-
 lijke aan toe...
    http://www.partynet.nl/plaatjes/Hermes%20House%20Band.gif
    http://www.kidstoday.nl/amgs/vrij1/News_CategoryView.aspx?id=/amgs/Vrij1/57/
    http://www.hermes-hotel-oldenburg.de/hermesnl/index.html
    http://www.europeanfurniture.nl/bekledingen.php?PARAM=4-nl-6
    http://www.rchermes.be/links/logo%20hermes.gif
    http://www.skghendt.be/pages/clubs/schilden/hermes.gif
    http://www.pilz.de/company/news/sub/company/articles/01278/index.nl.jsp
    http://www.thebaglady.tv/Hermes%20beach%20bag,%20cotton%20toile.jpg
    http://www.maritimematters.com/images/hermes.jpg
    http://www.dbnl.org/tekst/weye002rott01_01/weye002rott01_01_tpg.gif
 ...en deze zit barstensvol Vrijmetselarij-gekte,
    http://www.astrologicon.org/theologia/hermesimg/johfra_hermes_trismegistos.jpg
 ...dit is geen toeval of zo... hier hebben mensen, die kennelijk buiten-
 gewoon ernstig geschift zijn, over *nagedacht*. Trouwens: ook dat geschift
 *willen* zijn, gaat over Mercurius. Hhet refereert naar twee sterrenbeelden
 Hond die samen het sterrenbeeld Orthos - de tweekoppige hond - vormen; daar
 komt zowaar de orthomoleculaire psychiatrie vandaan - kwakzalverij waarbij
 alle lichamelijke ziekten worden opgevat als schizofrenie. Denk maar aan
 Sylvia Millecam...

 Ik weet inmiddels ook de mythologsche achtergrond van waarom sociaal-
 liberalen zo tegen God lopen te fulmineren. Ook dat is stapelgek. Enfin,
 daarover later.

 Ik zet inmiddels vraagtekens bij de geestelijke gezondheid van sociaal-
 liberalen. Ik heb zoveel gekte zien langskomen...