D66 en huurliberalisatie

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sun Aug 19 01:35:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach jee, stond (sinds 03-08) nog in de map concepten ....
Out of date inmiddels op sommige punten.

Hein van Meeteren schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Wacht even, Henk, we zijn dus beiden niet zo voor die doorgeschoten
>  vrije markt?

Ik niet in elk geval. Het is voorspelbaar, een rampscenario.

>  En we zijn beiden voor zo veel mogelijk eigen keuzen van de
>  betrokkenen?

Oh ah,  hier heb je me helemaal. :) Weg met de betutteling.

Kijk Hein, als je werkelijk de analyses maakt over de heksenjacht
van het CDA en elke andere partij die met hun spelletje mee wil
doen, in hun ´war on drugs´,  dan doet het er zelfs niet meer toe dat
jongeren die steun nodig hebben/hadden, zelf ergens heen kunnen/konden.

Geen eigen vrije keuze, dus. Dus de jongeren die in echte stress
terecht komen, -maakt niet uit waardoor- kunnen nergens heen en
gaan over tot zelfmedicatie.  Wacht even, het CDA, en elk etc.. partij,
maar zie hoe de jongeren  misbruikt worden in de politieke agenda
van het CDA, met name? Let op, gecreeerde ellende voor
opgroeiende jongeren, en wie staan er nu klaar?

Het CDA, samen met de Creationistische Minister voor Jeugd en Gezin,
en tevens Vice-premier willen ze zelfs achter de voordeur vandaan
halen, om die jongeren die uiteraard ontsporen - er was immers
geen en/of onvoldoende opvang-  laat staan begeleiding, of echte
mogelijkheden - en voorzover,  zijn deze opgedoekt-  potsierlijk
wel te gaan helpen want ze konden het zelf niet (voel je ´em?) ,
en vooral worden van de drugs afgeholpen en opnieuw op het
´goede´ spoor gezet.

KIJK NU TOCH EENS WIE HIER GOED BEZIG ZIJN, NOU NOU !!???

Let wel, allemaal als gevolg van het jarenlang gevoerd wanbeleid, he !!
Er was geen of onvoldoende opvang. Ze werden opgesloten in
gevangenissen, en zonder behandeling.

>  En we zijn beiden voor een overheid die zorgvuldig
>  luistert naar de échte wensen van hen die het aangaat?

Ja, burgers participeren echt in de democratie. Doen daar zelf weer in mee.
Zien, en discussieren, en delen echt weer mee in de besluitvorming. In het
Raad/Gemeentehuis vindt ook echt het beraad weer plaats. :) Transparant !!

En velen tekenen in waarin zij deel willen hebben.

>  En daar iets mee doet?

We zijn het eens, Hein. :)

>  Maar ook voor een overheid die door kan zetten waar het
>  nodig is?

Niet ten faveure en grotere eer en glorie van een (geestes)zieke partij,
of een club
bestuurders, met waanideeen die via en middels propaganda - en gestuurde
media-
ook nog gelooft worden. Enfin, ik gaf er al een voorbeeld van. Zo dus niet.

Doorzetten waar dat ook helder onderbouwd kan worden en elke partij
serieus genomen wordt.

Als een bedrijfstak op sterven na dood is, die niet kunstmatig in leven
houden maar de werkelijke ambities van mensen ruimte geven en faciliteren.

Niet weer groepen, met bussen vol,  soms de hele bevolking uit een
bepaalde leeftijdcategorie, naar Nederland halen

>  En goed gecontroleerd kan worden door een levende en
>  werkende democratie?

Helemaal eens. Dus de burger actief en pro-actief betrekken in de
besluitvorming en de evaluaties ook werkelijk -transparant en
controleerbaar- uitvoeren.

>  Ik geloof niet dat we zo vreselijk ver uit elkaar leven.

Neen. :)

>  Leve de gay Parade!

Is ie begonnen. Mooi !!  :)  Zijn de Ministers van Aruba is ook
uitgenodigd?

>  (Ik zit nu over de gracht te turen

>  en de eerste boten komen al swingend langs, het is nog maar vrijdag.

Leuk.  Bofkont. :)

>  Mooi die vrijheid hier).

Absoluut. Nu op Aruba, Italie, Polen, .... ;)

Henk Elegeert