AHA-gate_2: 'Ex Moslim' Ehsan Jami is *nooit* Moslim geweest

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Thu Aug 16 03:45:19 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik had van de week al gehoord dat de moeder van Ehsan Jami Christen
>  is (en geen Moslima) - nu zie ik zowaar op Wikipedia,
>  http://nl.wikipedia.org/wiki/Ehsan_Jami dat zijn vader *atheist* is
>  en dat 'ex Moslim' Ehsan Jami nooit iets met de Islam heeft gehad...
>  Pas in 2001 bladerde hij eens in de Koran...
>
>  Hahaha... en al die ontaarde liberalen trappen er weer massaal in...
>  :-) De PvdA moet deze idioot terstond een schop onder z'n verlichte
>  hol geven.

Ze hebbe je gehoord:

http://www.nrc.nl/opinie/article753298.ece/
"
  Ehsan Jami hoort in PvdA niet thuis

        Schep eindelijk duidelijkheid in de politiek

De kernwaarden en de belangen van de PvdA bieden Wouter Bos geen andere
keus dan Ehsan Jami uit de partij te verwijderen, vindt J.A.A. van Doorn.

De kwestie heeft nogal wat mensen in verwarring gebracht, dus laten we
eenvoudig beginnen. Indien een cafébezoeker op een hem onbekend echtpaar
toe stapt en zonder enige aanleiding, hoorbaar voor iedereen, de vrouw
op een ongehoord schunnige manier beledigt, loopt hij grote kans van de
man een stevige optater te krijgen.

Ik maak mij sterk dat geen van de aanwezigen de politie waarschuwt om
een geval van ontoelaatbaar fysiek geweld aan te melden. De meeste
aanwezigen zullen hun schouders ophalen en een greep doen uit de
voorraad volkswijsheden die hier dienst kunnen doen. Van het genre: wie
kaatst moet de bal verwachten. En gelijk hebben ze.
"

Wat een geouwehoer weer in de Nederlandse politiek ...

Henk Elegeert