Satanfabels (persoonlijke reactie op Muijz, niet lezen!!!)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Aug 15 00:36:05 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> schreef:
> [...]
>
> Daar hoef ik geen verstand van te hebben, dat laat ik over aan Oscar
> van Dillen, moderator, checkuser én "bureaucraat" van wikipedia.
>
> En wat meldt deze moderator, checkuser én "bureaucraat" van wikipedia
> over Gebruiker:Heinwvm, achter welke login Hein Westerouen van
> Meeteren schuilgaat?
> Hij meldt dat betrokkene is "geblokkeerd  voor een periode van 3
> maanden (aanmaken account geblokkeerd, e-mail geblokkeerd).
> Reden (Misbruik van sokpoppen: tweemaal ontduiken blokkering en uiten
> van dreigementen -> dubbele vermeerderingsregel)".

Je begrijpt er echt geen snars van, malle man. Dat hele rijtje dat je zo triomfantelijk via je sokpop Antid Oto alhier opdiende heeft niets te maken met de 3 maands blok. Dat rijtje is namelijk op wiki opgedist door je andere sokpop, Erik Warmelink, die een aantal willekeurige IP adressen heeft opgeduikeld en daarvan beweert dat het sokpoppen zijn van mij. Terwijl reeds in april door checkuser Andre Engels, lid van de arbitragecommisie, is aangetoond dat Bribri en ik geen sokpopjes van elkaar zijn. Het is dus een sokpopfestival van Erik-Erik-Antid van den Muijzenberg, van iemand die weer eens geen reet heeft te doen en dacht kom, ik ga vandaag Hein weer eens van iets beschuldigen. Je moet mar zo'n hobby hebben, hihi. By the way: dat rijtje waarschuwingen en blokkades die jij aan je broek hebt hangnen wegens contact zoeken met mij liegt er ook niet om.

22 jul 2007 12:15 MoiraMoira (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 dag (aanmaken account geblokkeerd). Reden (dagje afkoelblok)
11 jul 2007 15:39 Siebrand (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 week (aanmaken account geblokkeerd). Reden (Misschien is het een goed idee om de bekende vete over een week achter je te laten of weg te blijven.)
1 nov 2006 21:35 Tdevries (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 dag . Reden (Afkoelingsblok)
22 sep 2006 22:45 Londenp (Overleg | bijdragen) Blokkade van Muijz (bijdragen) opgeheven (Op grond van een opiniepeiling wordt de blokkade opgeheven)
16 sep 2006 14:56 Troefkaart (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 2 weken . Reden (persoonlijke aanval: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia%3ABlokkeringsmeldingen&diff=5212326&oldid=5212024, recidive)
16 sep 2006 14:55 Troefkaart (Overleg | bijdragen) Blokkade van Muijz (bijdragen) opgeheven (wegens recidive is een dag te kort)
16 sep 2006 14:47 Troefkaart (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 dag . Reden (persoonlijke aanval: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia%3ABlokkeringsmeldingen&diff=5212326&oldid=5212024)
24 mrt 2006 03:16 Galwaygirl (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 week . Reden (Editwar vandaag met als oorsprong een onoplosbaar meningsverschil, bleek uit langdurig gesprek met beiden op IRC zojuist. Dit kost de gemeenschap veel te veel tijd. Probeer de komende week maar samen tot een oplossing te komen. Zonder verder uitlokken!)
9 jan 2006 12:40 Oscar (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 4 days . Reden (voortzetten editwar en ruzie)
9 nov 2005 02:22 Oscar (Overleg | bijdragen) Blokkade van Muijz (bijdragen) opgeheven (tegen de regels gehandeld, sorry)
9 nov 2005 02:18 Oscar (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 jaar . Reden (eens met elly, dit is een troll - svp niet unblocken todat erover gestemd is!!!)
9 nov 2005 02:15 Errabee (Overleg | bijdragen) Blokkade van Muijz (bijdragen) opgeheven (voor een blokkering van een jaar is de goedkeuring van de gemeenschap nodig middels een stemming)
9 nov 2005 02:11 Ellywa (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 jaar . Reden (wegens de direct na mijn vertrek uiterst beledigende melding "back to business")
31 okt 2005 01:53 CE (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 1 uur . Reden (korte afkoelingsblok)
26 okt 2005 22:19 Danielm (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 24 hours . Reden (Persoonlijke aanval op Elly en vandalisme richting Jcb.)
2 mei 2005 04:00 Oscar (Overleg | bijdragen) Muijz (bijdragen) is geblokkeerd voor een periode van 4 hours . Reden (in afwachting van nader overleg: "disciplinaire blokkade" van 4 uren)
En dan:
Erikje mag geen contact meer hebben met Hein, dus hopla, daar wordt de D66 lijst weer eens voor misbruikt. Zoals wikipedia misbruikt wordt om ouwe vetes van deze lijst uit te vechten, waarvan de wiki-gemeenschap zo'n genoeg heeft dat ze Erikje-de klager 35,1% steun gaven voor zijn arbcie sollicitatie, 40% lager dan minimaal nodig om gekozen te worden. De een na laatste plaats. Proficiat. Want de laatste plaats was gereserveerd voor een collega van je, iemand die wikipdia ook misbruikt voor zijn privee-belangetjes.
Misschien kun je beter ophouden met trollen, mijn beste. Zelfs op wikipedia heeft men een hekel gekregen aan jouw geklier, dat bleek tijdens de arbcie verkiezing. Misschien kun je je tijd beter besteden voor het schrijven van mooie lemma's, over Steve Brown bijvoorbeeld, samen met je vriendin Moiramoira, hahahaha!!!!

> Ga eens naar de psychiater en laat je bovenkamer eens uitmesten,
> beste man.
> Je hebt daar nou mooi drie maanden de tijd voor.

Hahahaha! Ik lach me rot! LOL heet dat in jouw nerd-termen. Ik heb niet alleen drie maanden de tijd, ik heb jaren de tijd. Want ik heb niets meer op wikipedia te zoeken, sinds het artikel dat jij over me schreef eindelijk OK is. Mission accomplished. En blijf met je lelijke vingertjes van dat artikel af, beste Muijz, want als je maar iets verandert aan dat artikel dan krijg je Ciell, Moiramoira, Oscar en effeietsanders over je heen...wat een heerlijke gedachte is dat. PROOST!!!