Satanfabels

Tue Aug 14 23:03:09 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 14-aug-2007, at 10:21, Hein Van Meeteren wrote:

> Wat kunt u weer een hoop onzin bij elkaar jengelen. Van Ip adressen
> en check user heeft u dus ook geen verstand.

Daar hoef ik geen verstand van te hebben, dat laat ik over aan Oscar
van Dillen, moderator, checkuser én "bureaucraat" van wikipedia.

En wat meldt deze moderator, checkuser én "bureaucraat" van wikipedia
over Gebruiker:Heinwvm, achter welke login Hein Westerouen van
Meeteren schuilgaat?
Hij meldt dat betrokkene is "geblokkeerd  voor een periode van 3
maanden (aanmaken account geblokkeerd, e-mail geblokkeerd).
Reden (Misbruik van sokpoppen: tweemaal ontduiken blokkering en uiten
van dreigementen -> dubbele vermeerderingsregel)".

> Ga iets nuttigs doen met uw leven.

Ga eens naar de psychiater en laat je bovenkamer eens uitmesten,
beste man.
Je hebt daar nou mooi drie maanden de tijd voor.

Erik vdMb