Satanfabels

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Aug 13 15:03:36 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:

> Hein, je bent een ouwe zeur. Vraag van de Muijzenberg maar. Ik ben geen
> wikipediaan.

Ik ben geen ouwe zeur. Ik vraag om onderbouwing van wildeweg uitingen.
En Muijzenberg weet er niets vanaf. FYI: De arbitragecommissie van de
wikipedia gemeenschap heeft dit voorjaar vastgesteld dat Bribri en ik
géén sokpoppen van elkaar zijn. Dat zijn we ook niet. Punt Uit.
(vdM blijft beweren van wel, maar dat heeft te maken met psychologische
factoren (cognitieve dissonantie).
Voor de rest heeft Oscar van Dillen, moderator, checkuser én
"bureaucraat" van wikipedia alle informatie die hij als "roddelblad
informatie" kwalificeerde eraf gehaald.
Dus waar bazel je over.
Onderwerp gesloten.