Satanfabels

Sat Aug 11 11:57:57 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Die vliegende schotel-site is onderdeel van het gehele verhaal van
>illuminati en vrijmeteslaars. Die verbinding heb ík niet gemaakt.

 De vrijmetselarij werd opgericht in 1717, dat UFO-verhaal dateert uit
 koude oorlog. De twee hebben dus niets met elkaar te maken - UFO's er
 bij slepen is het ridiculiseren van een wel degelijk bestaand probleem.

>Ik denk, om met Graves te spreken, dat ze van rood-blauw (oude D66) naar
>oranje-groen zijn gesprongen. Maar dat zul je wel irrationeel vinden....

 Het doet mij inderdaad iets teveel aan een verkeerslicht denken...  :-)