De Groene, Paarse en Gele periode van D66: Dwangmatigheid irrationele standpunten

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Aug 6 09:58:26 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Marcus, Mercurius is bovenal de God van de middenstand, van de kleine handelaar. In de straten en straatjes vam het oude Rome werd de God vereerd
door de kleine kooplieden. In die zin is het de God van het moderne MKB. En je kan veel over het MKB zeggen, maar homosexuele uitspattingen is nu niet de eerste associatie bij die beroepsgroep. Jouw associaties zijn grappig, soms interessant, maar ook wel far-fetched. Het enige dat ik mogelijk acht is dat LJB via Bea een band heeft met een geheim spiritueel genootschap, aangeziende Oranjes dol zijn op die dingen (Juliana, Irene, we kennen de verhalen en een beetje de feiten).
Overigens: de Vrijmetselaars gaan uit van een vaste kosmische ordening. "Zo Boven Zo Bneden", zeggen ze.  Daarin zijn Man en Vrouw vast verankerd. Homosexualiteit past niet best in dat plaatje, en dat heb ik van een actieve vrijmetselaar. Een mooie zomerdag, pas op, het gaan onweren vanmiddag!