D66 en huurliberalisatie

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Aug 3 20:26:28 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wacht even, Henk, we zijn dus beiden niet zo voor die doorgeschoten
vrije markt? En we zijn beiden voor zo veel mogelijk eigen keuzen van de
betrokkenen? En we zijn beiden voor een overheid die zorgvuldig luistert
naar de échte wensen van hen die het aangaat? En daar iets mee doet?
Maar ook voor een overheid die door kan zetten waar het nodig is? En
goed gecontroleerd kan worden door een levende en werkende democratie?
Ik geloof niet dat we zo vreselijk ver uit elkaar leven. Leve de gay
Parade! (Ik zit nu over de gracht te turen en de eerste boten komen al
swingend langs, het is nog maar vrijdag. Mooi die vrijheid hier).