Twenty-Five Ways To Suppress Truth

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Fri Aug 3 20:16:24 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Jongelui, ga nog even verder over mij. Tis toch zomer en je zult
>  jezelf wel vervelen. Ik vind het een eer en een genoegen dat jullie
>  mij zo belangrijk vinden dat je steeds maar over me wilt praten. Maar
>  vergeef me als ik andere dingen prioriteit geef. En wb Wikipedia:
>  alle leugens en gekleurde zaken zijn uit het lemma, en dat was de
>  inzet. Die hele WP kan me verder gestolen worden, tis een soort
>  jeugdhonk van autistische nerds. Erg gezellig.

Mij staat bij dat ik een conclusie in die richting reeds had getrokken
hun regeltjes gelezen hebbende.
Als de burger bewe.... , eh ja, je hebt gelijk, ´als´ bestaat niet....

>  Voor de rest moeten
>  jullie gewoon doorgaan met mooie artikelen schrijven, colleges geven,
>  hondjes uitlaten en moeder de vrouw gelukkig houden. Een mooie zomer,

Leuk zo stond ik het volgende tafreeltje te bekijken vanuit het raam boven:

Buurm en Buurv wandelen met de hond/laten de hond uit:

Buurman   : Zijn we lekker aan het wandelen, hé?
Buurvrouw : Kijk eens wie daar is? De buurman ...
Buurman   : Gaat het lekker met de buurvrouw, gaat het lekker?
Buurvrouw : Lekker. Lekker hoor.  En jij?
Buurman   : Ja, ook  lekker. Dus het gaat wel lekker?
Buurvrouw : Heel lekker.
Buurman   : Ja, lekker dat het zo lekker gaat.
Buurvrouw : Nou dan zal ik er even een bakkie doen, hoor.
Buurman   : Lekker hoor.

:)  Enfin ...

Henk Elegeert