"The Life of Mammals" by Dutch creationist .....

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Fri Aug 3 17:38:38 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk op xp schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> YouTube - Life of Mammals creationist version 1
> http://www.youtube.com/watch?v=L3qoXqHNmq0
> "
> First of three videos showing censorship of the BBC / Attenborough
> series "The Life of Mammals" by Dutch creationist evangelical
> broadcasting Evangelische Omroep (EO)
> "
>
> Ik wacht op de volgende ...
>

> De EO-letters in de linkerbovenhoek van de TV en de wet ...
> "
> Op grond van artikel 13c, eerste en tweede lid, van de Mediawet heeft de
> [...]

Ondertussen in Creationisten Kamp(en):

http://www.refdag.nl/multim...
<http://www.refdag.nl/multimedia/145/Evolutie+in+media.html>

... en blijkt god aldaar onderdak te hebben gevonden. Daar trekt hij op
in een gezamenlijk strijdt tegen de A-´s die geen kritiek dulden op hun
werk.

Met god aan je zijde kun te zowat alles beweren. Luister zelf en huiver.
De redding gods kan nooit ver meer weg zijn.

Bekeert U allen, nu het nog kan !!!

Henk Elegeert (Uw ´oorlog´-verslaggever over de strijdt tussen de
sektarische creationisten en de reguliere wetenschap)

PS. Straks niet zeggen dit ik U allen niet getipt heb voor het naderende
onheil. :)