Oplossing: Hoeveel kleuren heeft de regenboog: Gay Pride in aanvaring met werkelijkheid

Fri Aug 3 17:23:05 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Nog effe aanvullen: En Opschudding pleitte toentertijd voor de kleur geel
>voor D66

 Geen seconde aan gedacht... slim...
 Nu je het opmerkt: dit zal wel geen toeval zijn.

 Dit zou wel eens *heel belangrijk* kunnen zijn - de ellende van D66 begon
 immers met dat vreselijke Opschudding. Van de week gaf ik aan dat de Euro-
 pese vlag uit de Vrijmetselarij komt (staat voor een sterrenpoort waardoor
 de duivel terug op Aarde komt). En welke partij loopt als een idioot achter
 de EU aan ? En achter dat homo-gedoe en achter het liberalisme ? Dat komt
 allemaal samen bij de rite van Mercurius. En die stamt uit de oudheid
 (werd de eerste eeuwen na Christus gecodificeerd in de Hermetische School
 van de Grieken en ging via de tempeliers de Middeleeuwen in om tenslotte te
 worden opgepakt door de Vrijmetselarij). Al die mensen hadden het over
 Satan  - daar kwam Jezus nu juist tegen in opstand. En welke partij gaat
 er als geen ander (en volkomen onnodig) tegen Jezus te keer...?

>Nog nooit zo'n kleurrijke complottheorie gehoord... :-)

 Ik ken de achtergrond van dit alles (die kerk van Jomanda zit barstensvol
 Vrijmetselaar-symboliek: de tegelvloer, de gekleurde pilaren, de Zonne-
 bloemen, de Sirius, kindeke Hermes, 'de lady with the lamp' Florence
 Nightingale - men kan het zo gek niet bedenken of het gaat over de duivel).

 Dit is ook een prachtig voorbeeld van dezelfde Vrijmetselarij-gekte...
 Surf maar eens naar,
    http://www.amazon.com/Dark-Side-Moon-Pink-Floyd/dp/B000002U82
 Daar zie je het Pink Floyd (pink = magenta) album,
    Dark Side Of The Moon
 De naieveling ziet,
    Een lichtstraal valt op een prisma en er ontstaat een 6-kleurig (!)
    spectrum
 De ingewijde in het occulte ziet,
    Licht van Sirius valt op een piramide en daaruit onstaat Iris (de
    regenboog), het teken van de New Age en de wederkomst van de duivel
 Kijk vervolgens naar de liedjes op het album... dit *hele album* gaat
 over de werken van de duivel en mondt uit in een Zonsverduistering (de
 wederkomst van Mercurius, van de duivel). Dan begrijpt men ook de titel
 van het album: bij een Zonsverduistering kijkt men aan tegen de donkere
 zijde van de Maan...

 Kijk, ik doorzie inmiddels het occulte (neen, ik doe er zelf niet aan)
 maar er zijn dus mensen die hier voortdurend mee bezig zijn teneinde
 *anderen* op te lichten. God bestaat niet en Satan ook niet - maar uit
 naam van Satan worden mensen op de meest vreselijke wijze gepakt.

 Wat voorbeeldjes...
 * Bij de New Age gaat het om het Tijdperk van Aquarius (lees: het einde
   van de Tijdperk van de Vissen, het einde van het Christendom).
   Mercurius (eigenlijk: Hermes - Apollo is de goedaardige gestalte van
   Mercurius ten Westen van de Zon - maar dat wist men in de oudheid
   niet) is namelijk de god van de astrologie, kalender en sterrenbeelden.
 * Bij Green Peace idem dito: dat heeft niets met 'Vrede' te maken (net zo
   min als die Iris-duif op de site van Jomanda): denk maar aan de 'Rainbow
   Warrior' ! En hoeveel kleuren zit er in hun rainbow ? Zes dus, geen 7.
 * Idem dito in de kwakzalverij: Mercurius met z'n Caduceus, z'n tweeslange-
   rige staf, is de God van de kwakzalverij (daarom ziet men die twee slangen
   op kwakzalverij-sites en op sites van de Amerikaanse overheid - de USA is
   immers opgericht door Vrijmetselaars; reden waarom men achter Israel
   aanloopt: de Joodse God YHWH is immers tevens de god van de Vrijmetselaars:
   Mercurius, Toth, Satan - daarom mogen de Joden hun God niet afbeelden).

 Kijk, jij en ik zijn gewend om rationeel te denken. Maar er zijn dus ook
 lieden die geleerd hebben om *irrationeel* te denken. En die gebruiken
 Satan als voertuig. Hun denksysteem bestaat uit alchimie, astrologie en
 mythologie.

 Doorzie hun denksysteem en men doorziet hun mores.