Steun gevraagd voor terreur op wikipedia

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 27 22:56:39 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja Henk,

Wie kan dat nog tegenwoordig, ofschoon ik me toch afvraag of het niet eerder
een typische Latijnse volzin is a la Cornelius Nepos of wellicht eerder
Tacitus (over de geschiedschrijving bij de Germanen).

Groet,

Tjerk

Namens Henk Vreekamp
Verzonden: woensdag 25 april 2007 13:34

Overigens componeer je een mooie, duits-jurrrristische volzin. Heerlijk!
hv,u
-----