'Pols'

Wed Apr 25 08:37:04 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>Zou ons idd dergelijke wel 'pols' bespaart blijven ....
>Ach, toch  maar niet ... :)

 Merci.

 Overigens: vijf weken lang *zijn* er geen pols. Pas op 18 mei is de
 volgende politieke barometer.

 Ik heb de plaatjes van de peilingen op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/index.htm
 van de week wat aangepast door de PostScript-files (die vervolgens
 door het computer-programma worden omgezet naat jpg-files) te editten.

 Of ik dat standaard ga doen (het kost een halve minuut per plaatje
 extra en moet met de hand), weet ik nog niet. Maar de plaatjes zien
 er op slag een stuk rustiger uit... Zelf vind ik ze nu mooier - maar
 wellicht kan het nog iets beter.