Steun gevraagd voor terreur op wikipedia

Wed Apr 25 07:20:16 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 24-apr-2007, at 9:59, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ach, Erik kiest at random iemand uit en probeert mensen tegen die
> persoon in te nemen.

Dan zou ik toch allang iedere deelnemer van deze lijst een keer op
de korrel hebben gehad?

> Erik had natuurlijk al lang van deze lijst verwijderd behoren te zijn
> (was de lijst 3 maal zo groot geweest, werden we niet geboycott door
> D66) maar Erik heeft zelfs de lijsteigenaren weggejaagd waardoor er,
> behalve SurfNet, niemand meer is die Erik kan verwijderen.

Allemaal bizarre aantijgingen en verdachtmakingen die helemaal
nergens op zijn gebaseerd.

> Als niemand meer op Erik zou reageren dan zijn we binnen de korste
> keren van hem af.

Geef het goede voorbeeld, zou ik zeggen. :-)

> Want dan vindt'ie ons niet langer leuk...

Ach, de meeste mensen op deze lijst lijken me juist erg aardig.
Ik laat mijn plezier in deze lijst dan ook niet bederven door een
geflipte Fluks of Malle Heino.

> De enige fout die jij steeds maakt, Hein, is dat je op Erik reageert.

Is dat echt de *enige* fout die Hein steeds weer maakt? :-)

> Ik doe dat niet als Erik mij 'een pilletje' adviseert (en zelfs dat
> zie ik inmiddels niet meer) en heb nergens last van.

Nounou Fluks, als ik zie wat je hier af en toe aan wartaal uitkraamt
kun je toch niet in ernst volhouden dat je *nergens* last van hebt? ;-)

Erik vdMb