Amerikanen door het lint na aanslag

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Fri Apr 20 23:36:14 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Nee, dat zijn moderne Untermenschen......

Afschuwelijk,  inderdaad.

Trappen zelfs je deur eruit terwijl al over duidelijk is dat je er niet
bent... Ongeloofelijk!!

En, vrienden noemen ze zichzelf van de Afghanen !????!

Maar zelfs als je een jongen van nog maar een jaar of 8 tot 10 bent,
weet je al dat dat je vrienden niet kunnen zijn, of zelfs nog ooit
kunnen worden.
Wat voor ´vredelieve indruk´ zal er bij zo'n jongen in de hersens
gegriefd staan?

We ´troosten´ ons inmiddels suf  in de gedachte dat we er zijn voor de
wederopbouw.  Of voor de vrede, al lijkt die met het verstrijken van de
tijd juist verder weg dan ooit.

Ze hebben inmiddels een (tegen) slachtoffer ´gevonden´, Hein. Een
jongen 21jaar, militair in dienst van ons Volk en Vaderland, die
volkomen nutteloos tot slachtoffer wordt van verziekte groot- en
kleinere machten.

Net als de Afghanen zelf.

Weg daar, lijkt me voor er nog meer onnodige slachtoffers gaan vallen.
Het arrogante ´Westen´ dient zich grondig te gaan bezinnen. Wat een
deceptie.

Henk Elegeert