Koranfobie: Laatste stuiptrekking van het liberalisme

Sun Apr 8 09:37:57 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> plaagde wat terug,
>Maar dat is toch het betere liberale standpunt, of zie ik het hier niet
>goed.                       ^^^^^^^^

 Dat zou je wel willen, he ?   :-)
 Het betreft 'het betere standpunt' - haha...

 Als er liberalen zijn die het delen (ongetwijfeld zijn die er), so much
 the better. Maar dat was natuurlijk niet het punt dat ik poogde te maken.
 Het ging mij meer om het filosofen-geloof van de liberalen - dat geloof
 ontspoorde weer eens volledig (en daar gaf ik middels gebruik van het
 woord 'stuiptrekking' een fraaie draai aan). Het 'betere standpunt' betrof
 meer een inkoppertje op een mooie voorzet van Fritz van Rikxoort...

 Onbegrijpelijk dat de VVD zoiets doms publiceert. Gaat VVD-theologe/vrij-
 metselaar Heleen Dupuis (daar hoort men gelukkig zelden nog wat van sinds
 ze kamerlid is), een D66-renegate overigens - we zijn aan iets vreselijks
 ontsnapt - het als voorzitter van de redactie van 'Liberaal Reveil' bij
 Nova nog zitten te verdedigen ook...