Wethouder neemt ontslag om homohuwelijk

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sun Apr 8 09:10:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  In Utrecht is door de Christen Unie commotie om een bikini, op een
>  billboard van Hunkemoller, ze (CU) zitten er misschien niet in B&W en
>  stappen wellicht uit de raad als de meerderheid niet ingrijpt.

Ach, mooi plaatje wel. :) Maar, dat de CU zich daaraan wil vergrijpen
....? ;)
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00109/bikinidame_109333h.jpg

a closer look? ;)
http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00083/ChristenUnie_tegen_r_83111b.jpg

Ze blijft tot 5 mei op haar duikplank liggen.
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article1245078.ece

De zaken gaan goed.

Vragen ChristenUnie doen verkoop bikini’s goed
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article413229.ece

Dit is minder...
"
GPV-voorman Jongeling duidde toenemende hetze positief

Cisca Dresselhuys, de "Iron Lady" van het feministische tijdschrift
Opzij, protesteert al jaren tegen het feit dat de reclamewereld vrouwen
als lustobject misbruikt. Maar nu de ChristenUnie in Utrecht zich verzet
tegen een reclameposter van 200 vierkante meter waarop een vrouw in
bikini lonkt naar het passerende publiek, probeert de feministe er
krampachtig aan te ontkomen op één hoop te worden gegooid met de
protesterende christenen. Alsof deze mensen een smetziekte hebben.

Reformatorisch Dagblad
http://www.refdag.nl/artikel/1297995/GPV-voorman+Jongeling+duidde+toenemende+hetze+positief.html
"

.... , het lijkt me heel ´besmettelijk´ om zo´n willekeurig een
billboard te associëren met een lustobject.

Henk Elegeert