D66-kandidatenlijst Tweede Kamer

Griendt, W.E. van de (BBT) w.e.vandegriendt at UTWENTE.NL
Sat Sep 30 20:04:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Boris en Bert,

Gefeliciteerd met jullie tweede en derde plaats. Ben blij dat de partij
laat zien dat ze beter weten dan de selectiecommissie.
Ik zelf had alleen Bert liever op twee gezien, mede gelet op de
peilingen. Maar misschien werkt deze lijst nog beter om Bert, als
campagneleider, te motiveren om toch nog die derde zetel binnen te
slepen.
Ik ben alleen benieuwd naar wat andere statistieken. Hoeveel mensen
hebben nu gestemd, hoeveel hebben het advies overgenomen, etc. Maar
waarschijnlijk zal dit wel in het procesverbaal staan dat maandag op de
website komt.

Met vriendelijke groet,

Wim van de Griendt
(tijdelijk uit Amerika, waar je nu al wordt doodgegooid met
verkiezingsspotjes, -borden en -discussieprogramma's).