Pechtold: Hoe wordt men ook al weer minister ?

Mon Sep 25 12:35:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

mmmm Tja, vanuit de monden van een vvd-er en een pvda-er.

Het zegt nog niet veel. Als Pechtold de ambtenaren anders wilden laten
denken en zijzelf niet zo dachten en op oude voet verder wilden gaan en
ze dat nu wel kunnen dan weet ik niet of we daar blij mee moeten zijn....

maw Het zegt me niet zoveel zonder te weten hoe ze nu dan werken....
Kenelijk is iedere veranderingsgezindheid en denken weer weg, plannen
zijn ingetrokken en ik zie nog geen nieuwe plannen om bestuurlijke
vernieuwing voor elkaar te krijgen... daar kunnen de ambtenaren wel blij
mee zijn, maar daar gaat het niet om natuurlijk...