Lekke band geldwagen: politie veroorzaakt verkeerschaos

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Sep 25 16:34:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Kaj toch,

Op de eerste plaats weet niemqand dat een geldwagen daar een lekke band
krijgt. Op de tweede plaatst horen wagens met een groot vermogen net bij
elkaar te rijden. Of je nu een of twee wagens hebt, het blijft maar een
lekke band. Er moet niks worden overgeladen, wat moet een vrachtwagen dan
met 25 ton lading? Daar laden we die ook niet even over.
Dat men er beveiliging bij wil accoord, dat snap ik, maar of het nu over een
of twee wagens gaat........ wat een lachertje zeg.

Ger