Roemenik_en_Bulgarije_horen_bij_de_Europese_Unie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Sep 25 16:23:29 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan bestaat er hier geen WW meer. We kunnen dan de producten kopen tegen
heel erg lage prijzen alleen ontbreekt er ons de inkomsten toe.
Niks tegen helpen hoor maar er toe gedwongen zijn via een EU gat me te ver.
We kunnen toch ook wel gewoon hun kar en paard ruilen tegen onze opeltjes en
mercedessen en zo?

Ger