Normen en waarden: No-claim gekte blijkt achteraf gevalletje van miscommunicatie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Sep 22 12:04:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Of je wel of niet een deel terugkrijgt moet je het duidelijk maken wat het
kost. Ik snap het even niet. En dan nog, als je toch al door je noclaim heen
bent is het toch niet belangrijk meer wat het kost, nooit meer dan de
noclaim toch?
Gewoon een ordinaire bezuinigingsmaatregel tgv de gezonde mensen en om over
de ruggen van zieke mensen de pemies lager te houden.

Ger