WAAROM IK NIET OP D66 STEM (was: Peilingen De Hond 17 september

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Sep 18 18:32:53 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens Bart
Meerdink
Verzonden: maandag 18 september 2006 18:17

Kaj Leers wrote:

> WAAROM IK NIET OP D66 STEM DIT JAAR

D66 heeft inhoudelijk altijd goed verdedigbare standpunten, en is niet
bang om te blijven nadenken.
---------------
Het is alleen zo jammer dat je nooit weet of die geode standpunten morgen
nog blijven staan, of vervangen worden door nóg betere standpunten, duie een
maand later weer worden vervangen door nóg betere standpunten.
--------------------

Het Uruzgan-standpunt, hoezeer D66 er ook op aangevallen is door de
Bush-schoothondjes, was in de basis gewoon verstandig en het is goed dat
men zelf blijft nadenken.
--------------
Maar wie wilde er nu uiteindelijk WEL naar Uruzgan? Wie was tegen en toen
toch voor?
-----------------------

Het zijn de drie grotere partijen die stelselmatig vernieuwing van de
toch duidelijk zeer matig functionerende democratie saboteren. Niet dat
D66 nou zulke geweldige oplossingen heeft, maar de partij durft er
tenminste mee aan de slag te gaan.
-----------------
Nee, juist niet. Anders was het niet zo makkelijk ingeleverd na/met het
Paasaccoord. Het was een makkelijk ruilmiddel, bleek. En ruilmiddelen zijn
geen vaste en harde valuta's, als je me kan volgen.

Er zijn tal van reden om de pijlen op VVD, CDA en PvdA te richten, maar
je moet blijkbaar mee doen met de meute die zich op D66 heeft gestort.
Nou het zal wel.

----

Calimero is wakker geworden! Gemeen hoor! Why Do They Always Pickin'On Me?
Dag Bart, heb been mooie maandagavond.
(Overigens: de stelling Fluks -"het ligt altijd aan ánderen"- is wederom
bevestigd!)