Standpunt t.a.v. Liberaal Democratische Partij en D66

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Thu Sep 14 23:26:27 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Houd me ten goede, het zal cynisch zijn en ik slaap inderdaad zacht en
goed
> (dank je!) maar het enige consistente in je politieke lijn vanaf de
Groenen
> [...]
daarbij
> een constante queeste houdt naar het juiste vehikel hierbij. De SAC van
> Wijers (je zou het ook anders kunnen spellen, maar dat is niet mijn
> bedoeling, integendeel) plaatste je verkiesbaar, gezien de toenmalige
> uitslag, de leden helaas net niet. Daarna vervolgde je je queeste.
> Dat maakt dat ik jouw, en ook Kai's kritische betoog over het functioneren
> van D66 en haar huidige positie op de politieke landkaart met
belangstelling
> volg, maar wel met enig wantrouwen in de wenkbrauwen.

Zeg, wat denk jij wel? Dat ik de een of andere bijwagen van Hein ben ofzo?

Ten eerste heb ik nooit kunnen bespeuren dat het bij Hein louter te doen was
om een Kamerzetel, en ten tweede vind ik het prima dat je me op één hoop
gooit met Hein, want we delen qua overtuigingen veel, maar dat betekent nog
niet dat Hein en ik één zijn.

Kom óp, zeg. Wat ben jij voor een wantrouwend sujet? Over cynisme
gesproken...

Kaj