Standpunt t.a.v. Liberaal Democratische Partij en D66

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Sep 14 23:25:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:

> Je gaat je gang maar. En mij mag je uitmaken voor cynicus,
> machiavellist en/of 'partijman pur sang' zoveel als je wilt.

Tjonge, marytin, trek het niet zo naar je toe. Ik bedoel helemaal niet
Martin Lentink. Ik heb jou hoog zitten.

> Maar ik maak er ernstig bezwaar tegen dat je mijn vrienden in Nijmegen
> en Wageningen, die voor de GR zich de pestpokken hebben gewerkt en
> tegen alle verdrukking in hebben gewonnen uitmaakt voor hetzelfde.

Dat deed ik niet, en dat doe ik niet, en ik heb een heel andere groep
voor ogen, een meer Haagsche groep. Ik heb respect voor hardwerkende en
bezielde mensen in de diverse afdelingen. Dat heb ik meerder malen gezegd.

> Dat je met dedain spreekt over al die 'carrierejagers' die in weer en
> in wind ons verhaal hebben lopen uitventen. Alsof al die 'gewone'
> leden van deze partij géén idealen kennen, of inzichten,
> overtuigingen, wereldbeelden.

Sorry, Martin, maatr dat zég ik niet.

> Ik begin sterk de indruk te krijgen dat je onze partij eigenlijk
> gewoon helemaal niet /kent/.

9000 leden kennen ís ook geen sinecure. Maar ik heb veel afdelingen
beocht en heb mijn ogen goed de kost gegeven. En nogmaals, ik heb
respect voor het harde werk van de afdelingen. Neem niet weg dat onze
Haagse vrienden de partij goed de vernieling in hebben geholpen, en
heus, dat praat je me niet uit den kop.