Back in town

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Sep 14 15:45:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Nee. Het was een volslagen verrassing bij terugkomst.

En ik maar denken, Hein werkt hard daar in Cuba, en
maakt handig gebruik van ICT. ;)

> (Had ik gvd die
> naam maar geclaimd in juni bij de kiesraad,

Kun je wel zeggen. Je had die naam al eens eerder
genoemd, meen ik. Ging er derhalve eigenlijk ook
vanuit dat het initiatief bij jou lag.  :)

Hoe verlopen de gesprekken?

 > dan was er niets aan t handje,

Wat nu?

 > maar dat vond ik niet loyaal tav D66, zo
> zie je waar loyaliteit toe leidt...).

Nergens, en ook wij(/burgers)hebben ons vast laten
leggen in al onze ambities en inspiraties. Verloren
jaren, en tijd voor actie nu. Ook dit huidige D66
staat positieve ontwikkelingen in de weg.

Henk Elegeert