Liberaal Democratische Partij - best interessant!

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Thu Sep 14 12:05:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kaj wrote:

> Ja, omdat je a) vooringenomen en b) ontzettend naïef bent omdat je c)
> gewoonweg niet kunt geloven dat de werkelijkheid er binnen de D66-burelen er
> heel anders uitziet dan jij je voorstelt.

Of ik naïef ben of niet is weinig belangwekkend denk ik. Laat ik
preciezer zijn: Wat Hein beweert over zijn, voor hem helaas minder
fortuinlijk verlopen begrijp ik, gesprek met de SAC neem ik niet erg
serieus. In ieder geval komt wat hij schrijft bij mij over als een
grappig of ironisch bedoelde opmerking die hij serieus nam.

> juist

> Nee? En hoe weet jij dat? Wie zijn jóuw bronnen?

De D66 top houdt zich in ieder geval bezig met dingen zoals a) serieus
onderzoek naar Uzuzgan ja/nee, milieu, identificatieplicht, enz enz enz.
Lees maar wat men aan stukken produceert (naast natuurlijk het
ontwerp-programma). Daarnaast met nog een heleboel meer, maar dat hoort
bij het draaiende houden van een partij. Daar is het journaille niet mee
belast dus die kunnen zich, als ze dat zouden willen, geheel op het
behandelen van de politieke inhoud concentreren.

Bart