Liberaal Democratische Partij

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Thu Sep 14 01:15:13 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef op Thursday, September 14, 2006 12:43 AM :
> Martin Lentink wrote:
<...>

> Wat is daar mis mee? Je wilt toch wat?

Tsja. Keuzes he, Hein? Voor jou is er iets niets mis mee. dat blijkt. Voor mij
is 'we' iets anders dan 'ik'.

> Juist, en dat gevecht, beste Martin, ga ik al jaren aan met een
> stervende partij die gedragen wordt door cynisme en machtspelletjes.

Schoonheid is, zo zegt men, in het oog des beschouwers. Naar het schijnt gaat
dat ook op voor cynisme.

> Lul niet, ik koketteer geenszins. Ik deel iets mee. Ik maak een lijst
> deelgenoot van een afwegingsproces en jij mag dat interpreteren zoals
> je wilt, maar leg me geen intenties in de schoenen die ik niet heb.
> Ik word hier zo moe van.

Waarom? Leg dan eens uit welke intenties je hebt. Eerlijk. Transparant.
Duidelijk. Met Lef....

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink