Liberaal Democratische Partij

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Sep 13 17:40:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 9/13/06, Kaj <mail at kajleers.nl> wrote:

> Maar daarentegen nog veel meer vreselijke voorstellen:
>
> Vind ik niks mis mee, al is het maar om even de grote bottleneck in de zorg
> e.d. door te komen

De burger verwordt dan nog meer een slaaf van de overheid, ipv
andersom, daar gaat het mij om...

> Ook niks mis mee want als ik lees dat kids uit Groep 8 al beter kunnen
> rekenen dan PABO'ers...

So??

Bovendien lees ik, als journalist die de
> Nederlandsche taal behoorlijk dient te kennen, soms met tranen in de ogen
> artikelen en andere schrijfsels door jongere schrijvers. Omdat ik de enorme
> berg aan taalfouten niet kan verkroppen.

So??

Waar het om gaat is dat de LDP de burgers vrijheden wil afpakken niet
teruggeven..

> DAT IS NU OOK AL ZO!

Yep, en dat zou m.i. dus moeten veranderen.....Dan moet je dus niet
bij de LDP zijn, in tegendeel..

> Ik moet eerlijk zeggen dat juist dat mij steeds meer begint te bevallen. Ik
> begin steeds meer overtuigd te raken van het idee dat mensen zelfs eerst een
> IQ-test zouden moeten doen voor ze uberhaupt mogen stemmen tijdens
> verkiezingen.

Tja :-(

> Inderdaad, en dus LEGALISEREN die softdrugs! (En dat staat dus ook in dat
> manifest.)

Waar dan?

> Wie heeft daar - concreet - wél kritiek op!?

De SP, GL en D66 morren. De LDP is stil. Zwijgen is instemmen denk ik
dan maar...

Asjeblief niet.

Groeten,
Mark Giebels