D66 lobbiet voor Europese Grondwet

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Sep 13 14:35:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Dirkie <geensloof at YAHOO.COM>, als onderdeel van wat seksistische
>  praat die volkomen irrelevant is voor het onderwerp (wat is er toch
>  met jou en Kaj Leers aan de hand ?),

>  Pamela Hemelrijk is een tamelijk rechts-conservatieve columniste.
>
>  Zoals wel vaker opgemerkt: het kamp van de tegenstanders van de
>  Europese Grondwet bestaat uit een bonte verzameling aan richtingen.
>  Veel radicaal links, veel radicaal rechts en een enkeling uit het
>  centrum zoals ChristenUnie en D66-lid Marc Fluks.

> [...]

Nou ja, Balkenende is gewoon raar bezig geweest,
toch? Die 'vertrouwde' op het 'gezonde verstand' van
de kiezer en dat had ie nou niet moeten doen. :)

Hij heeft het ook niet goed uitgelegd!!!!  Kon ie
niet, wilde ie niet, in elk geval: 'Als je nu eens
anderen dat laat doen'? Net doen of er niets gebeurd
is, (op)nieuw(e) campagne beginnen, tot die domme
kiezer het begrijpt, en wie zijn na de politici zelf
  de meest geloofwaardigen? :) Zou er 'winst' zijn
in  de vorm dat er naar gekeken wordt?

BTW: Wanneer gaan bij D66 zelf de ogen open? En,
waarom horen of zien we (ons burgers nog steeds)
niets dat daarop duidt?

Waarom koestert D66 zo openlijk de
leeftijds-discriminatie als het om politiek gaat?

Zijn jonge democraten zo anders dan echte
democraten? Is daar iets mee dat die in een aparte
club 'moeten' zitten? Wat dan?

Henk Elegeert