Stemadvies

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Sep 9 09:16:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 9/9/06, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at dds.nl> wrote:
>  Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>
>  Ik heb het even opgezocht,
>  - Ageeth Telleman studeerde politicologie.
>  - Kajsa Ollongren studeerde geschiedenis en internationale betrekkingen.
>  - Mark Sanders promoveerde in de economie.

Typisch Nederlands, je bent voor de rest van je leven wat je hebt
gestudeerd; je lot staat vast.... ;-)  Hoe zat dat ook al weer met dat
idee van levenslang leren...?

Anyway, Ageeth is dus de enige politicus. Waarom stelt de rest zich
eigenlijk ueberhaupt kandidaat? Ga toch een geschiedenis of
economieboek schrijven.... ;-) Je ziet het, ik ga die
inburgeringstoets met gemak halen als ik weer terugkom... :-) Ik moet
alleen nog wat feitjes stampen, zoals, hoe lang het duurt voordat de
politie je van je bed komt sleuren als je je niet op tijd met je kind
bij het consultatiebureau meldt.....

Arrivederci e buon weekend,
Mark Giebels