Stemadvies

Fri Sep 8 22:40:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Nog even over dat stemadvies doorzeuren. Begrijpt er iemand waarom er
>op de bovenste vier (verkiesbare) plaatsen (en dan reken ik Bert ook
>maar even mee) slechts economen staan die ook nog eens allemaal
>ambtenaar zijn?

 Er staat een stuk over in de HP van deze week...

 Op,
    http://www.hpdetijd.nl
 staat,
   D66 staat er beroerd voor, maar partijleider Alexander Pechtold houdt
   de moed erin. Een gesprek over die rare kandidatenlijst, de uitverkoop
   van zijn gedachtegoed en, tja, de toekomst.