flexibele arbeidsmarkt?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 8 09:24:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent een verkeerd verstaander of kwaadwillig. Laat ik het eerste hopen.

Ik zeg nergens dat sociaal-economische problemen *alleen* door de bonden
(nemers/gevers) moeten worden opgelost. Ik zeg alleen dat de effectiviteit
van hun overeenkomsten etc. meestal veel effectiever is en minder
onderhevig aan willekeur.

hv,u
------