flexibele arbeidsmarkt?

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Sep 8 13:36:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 8-sep-2006, om 12:47 heeft Henk Elegeert het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Je hebt er vast zelf een, vertel !!

misschien straks?

> Ger, niks van aantrekken hoor. ;)

doet ger ook niet, ger hè? ;)

> Geen wonder dat er nooit echt gediscussieerd wordt bij GL.

wat weet jij daarvan?

> En !!!! *Wat* is nu precies je vraag aan Tjerk?

ik heb geen vraag aan tjerk
tjerk had een vraag aan ons

> Per wanneer mag Ger weer voor zichzelf beslissen?

dat mocht en mag hij aldoor hoor
hij hoefde niet per se van mij als hij daar geen zin in had.

> Tsja ... maar daarover zelf nog steeds geen ideeen heeft?

ik heb ideeën zat, maar ik ben voorzichtig geworden waar ik wat zeg
tegen wie.
en hier en nu voel ik me niet echt uitgenodigd henk
jammer hè? ;)

gr elma