flexibele arbeidsmarkt?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 8 04:08:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Als de problemen van zonder werk, opdrachten en dergelijke zitten  een ieder
in Nederland aangaat of kan aangaan, het gebrek aan inkomen en noem maar op,
waarom moet dan de oplossing ervan exclusief aan werknemers- en
werkgeversorganisaties  worden opgedragen?

Groet,

Tjerk, die zowel werknemer, ambtenaar als zzp-er is geweest.