Reclamevrij

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Sep 7 13:49:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

misschien  worden we off topic? maar ook tv reclame is taal:

Op 7-sep-2006, om 11:47 heeft Raimond de Tempe het volgende geschreven:

klopt
waren ooit één taal: anglo-frisian.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anglo-Frisian_languages

ik ben blij dat het engels niet aan spellingshervormingen doet, maar
ik heb wel medelijden met de niet zo talige leerlingen in engeland en
de usa.

moet er niet aan denken dat je moet leren engels correct te spellen,
of dat je dat moet onderwijzen.

eigenlijk knap lastig voor een lingua franca wat engels nu is geworden
geef mij maar latijn. is makkelijker. ;)

geen moderne europese taal zo gecreoliseerd als het engels. zie (wel
leuk):

http://www.let.uu.nl/~Michael.Moortgat/personal/Courses/IT06/Docs/
vdVelde2.pdf#search=%22creolisering%20wikipedia%22

gr elma (ooit engelse juf)