flexibele arbeidsmarkt?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Sep 7 09:19:52 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grote onzin, Bert.

De politiek geeft vakbonden geenszins teveel macht. Het is de aard van de
overeenkomsten die de besluiten van vakbonden en werkgevers zo effectief
maakt. Namelijk overleg in plaats van politieke dictaten als resultaat van
spelletjes en verkiezingsmanipulatie.
Kortom, beide bonden sluiten intrinsieker overeenkomsten, de politieke
partijen propageren slechts.

Dat je dit als doorgewinterde parlementarier niet wilt zien maakt je
standpunt des te ernstiger en a-sociaal, gespeend van enig realisme. D66
speelt zo zwart-VVD.
hv,u
------