Persbericht D66 inzake verkiezingsprogramma

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Sep 7 00:19:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je vervalst de zaak behoorlijk, Martijn. Cao's en convenanten zijn bij
uitstek de particuliere instrumenten, vaak gesanctioneerd door een
minister, om bepaalde zaken te bevorderen. In het verleden waren dat meer
jongeren, vrouwen of immigranten aannemen. Om maar es wat te noemen. Geen
perfect instrument, maar wel veel beter dan de wilde-markt-ideeen van VVD
en andere neoliberalen.
hv,u
------