Ben zeer benieuwd waar men nu mee gaat komen.

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Sep 5 05:00:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

  Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je in de afgelopen paar  jaar langzaam maar zeker je politieke compas hebt voorzien van een  kritisch vaantje om te helpen je richting te bepalen... Ten goede dus!
  proficiat

  Dirkie:
  I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!

Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Kennelijk heel erg goed :-) Het aantal mensen dat voor een gekozen
> burgemeester is is aanzienlijk... referenda idem dito
>
> Jij nu niet je vrolijkheid verliezen he....

Beste Joris,

Daar gaat het nu toch totaal niet om. Vinden mensen het kiesstelsel
voldoende belangrijk om daarvoor op een partij te stemmen. Of bedoel je
misschien 80% van de 1,6% die men momenteel scoort? Of hebben we het nu over
leden en verstokte D66-kiezers?
Het gaat toch over onderwerpen waarmee een partij mee kan blijven doen? Denk
je echt dat mensen graag de helft van de WW inleveren om de burgermeester te
kunnen kiezen?
Gelukkig voor D66 heeft men nu Bert Bakker en wellicht ziet hij dat ook. Och
en anders ziet Pechtold dat wel, mag je hopen:)))))

Ger, nog altijd vrolijk hoor.

 Everyone is raving about the  all-new Yahoo! Mail.