Luistertip: officiele presentatie verkiezingsprogramma en eerste 10 kandidaten bij Pechtold thuis

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Tue Sep 5 00:21:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Zodirekt Pechtold op Radio 1 bij het Oog op Morgen...

Bedankt voor de tip, Marc.

Positief dat D66 versneld van de nutteloze (zo blijkt ook)
identificatieplicht af wil, symbool van de macht van de staat (in feite:
Den Haag) over de mens.

Her-introductie van de Mavo kan ik niet zo goed beoordelen, maar ik kan
me inderdaad goed voorstellen dat het niet werkt als je totaal
verschillend gerichte kinderen op één hoop probeert te gooien.

Er zat nog wel iets in van die emmer geld die over het onderwijs
uitgestort zou moeten worden, ik hoop dat daar de maatregelen en niet
het geld voorop staan. Als het te abstract blijft dan zegt het niemand iets.

Sowieso, geef werkelijke voorbeelden waarvan iedereen direct kan
begrijpen dat het fout (of juist goed) is.

Bart